Din browser begrænser funktioner på vores side. Vi anbefaler at skifte til Edge, Chrome, Safari eller Firefox.

Gratis fragt ✅

Hurtig afsendelse & nem retur ✅

Score 4,8/5 på Trustpilot ⭐⭐⭐⭐⭐

Vi støtter Den Danske Naturfond 💚

Forlænget bytte/retur 🎁 Gaver byttes hele januar

FAQ - Ofte stillede spørgsmål hos Poster Society

Vores FAQ har til formål at give dig hurtige svar omkring hhv. bestilling, levering, returnering, reklamation, tilbud og vores produkter.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at bruge vores kontaktformular her eller sende os en mail på hej@postersociety.dk

Bestilling

Hvordan bestiller jeg en plakat?

Når du har forelsket dig i en eller flere af vores mange plakater, så er det bare med at få dem bestilt, så de kan komme op at hænge derhjemme. Men hvordan gør du så det? Det gennemgår vi for dig nedenfor:

  1. Klik dig ind på den plakat, som du gerne vil bestille
  2. Vælg din ønskede størrelse. De fleste af vores plakater findes i henholdsvis 21x30 cm, 30x40 cm, 50x70 cm og 70x100 cm.)
  3. Klik "Læg i indkøbskurv"
  4. Gentag ovenstående 3 trin, indtil du har alle de plakater, som du gerne vil købe, i din indkøbskurv.

Herefter, vil du, i din indkøbskurv, kunne se en knap med teksten "Til kassen". Denne klikker du blot på, hvorefter du vil blive bedt om at udfylde en række nødvendige oplysninger. Vi spørger blandt andet om:

- Din e-mail adresse, så vi kan kontakte dig vedrørende din ordre, sende dig ordrebekræftelse og opdateringer på leveringen
- Dit navn og din adresse, så vi kan levere dine nye, flotte plakater det rigtige sted
- Dine betalingsoplysninger, så vi kan trække betalingen når plakaten er sendt.

Derudover, vil du blive bedt om at tage stilling til, hvorvidt du ønsker, at pakken leveres gratis til nærmeste pakkeshop, eller om vi skal sende den til din adresse mod betaling. 

Bestilling og indramning af ramme

Du bestiller rammer på præcis samme måde som med plakater (Se ovenfor: "Hvordan bestiller jeg en plakat").

På alle produktsider har du mulighed for at tilvælge rammer når du ligger plakater i kurven.

Bestiller du plakat og ramme sammen, så indrammer vi inden forsendelse. Helt gratis og uden du skal foretage dig noget.

Hvilke betalingsmidler kan jeg gøre brug af?

Du kan selvfølgelig betale med MobilePay.

Men vi accepterer også alle andre større betalingskort. Herunder VISA, Dankort, MasterCard og American Express.

Derudover, accepterer vi også betalinger fra ShopPay, GooglePay og ApplePay.

Hvordan ved jeg, at I har modtaget min ordre?

Umiddelbart efter, at du har gennemført betalingen af din bestilling, vil du modtage en ordrebekræftelse på den e-mail, som du angav under bestillingen. Tjek gerne om ordrebekræftelsen er endt i din spam/junk mappe.
Hvis du ikke har modtaget en sådan bekræftelse inden for 15 minutter, bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vil vi med glæde hjælpe dig.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, bør du tjekke din spam-mappe.
Hvis du stadig ikke kan finde den, kan der være sket en af følgende to ting:

Enten har du ved en fejl angivet en forkert e-mailadresse under bestillingen, eller også er der sket en fejl med din ordre. Under begge omstændigheder bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan se, hvad der er gået galt, og rette op på fejlen.

Vigtigt: Undlad venligst at placere en ny ordre, da ordren går direkte til produktionen i trykkeriet og vi derved kan komme til at trykke og levere din ordre dobbelt.

Levering

Har I gratis levering?

Ja. Alle ordre, store som små, bliver leveret gratis til GLS Pakkeshop til brofaste øer i Danmark.

Ønsker du pakken omdelt, altså leveret til din adresse, tilbyder vi naturligvis også dette for en lille merpris. Du skal blot vælge "GLS privatlevering" under leveringsmuligheder, når du bestiller dine plakater.

Vi leverer kun med GLS i øjeblikket.

Hvor lang er jeres leveringstid?

Vi trykker, skærer og afsender din ordre indenfor 1-3 hverdage. Derefter afhænger leveringstiden af GLS. Til brofaste øer er pakken fremme på 1-2 hverdage.

Ikke brofaste øer, har som regel en leveringstid på 1 eller 2 hverdage yderligere.

I de fleste tilfælde vil plakaten være hos dig, dagen efter den er blevet afsendt.

Vær opmærksom på, at leveringstiden kan være påvirket af eksterne forhold hos GLS, samt påvirkes i travle perioder omkring Black Friday, jul og lignende.

Hvordan sporer jeg min pakke?

Vi kender godt følelsen. Man har bestilt den flotteste plakat og kan slet ikke vente på, at den bliver leveret. Derfor, er det rart konstant at kunne genindlæse Track & Trace-siden, for at se, hvor ens pakke er.

Du modtager automatisk et track & trace link, når vi har afsendt din pakke. Linket bliver sendt til den email, som du har oplyst under bestillingen.

Mangler du et track and trace link? Send os en mail til hej@postersociety.dk

Leverer I til udlandet?

Vi leverer ikke til udlandet pt.

Hvis du ønsker levering til udlandet, så kontakt os på hej@postersociety.dk, så forsøger vi at finde en løsning.

Er der forlænget levering i forbindelse med helligdage?

Ja.

Vores trykkeri holder lukket på helligdage og i weekender, hvorfor der vil være længere leveringstid henover påsken og øvrige helligdage.

Vi tager dog stadig imod ordre, men kan først levere dine plakater, når det bliver hverdag igen.

Returnering

Har jeg fortrydelsesret?

Naturligvis. Hos os må du gerne fortryde.

Vi tilbyder altid 30 dages fortrydelsesret til vores kunder, så længe plakaten er i original og ubeskadiget stand.

Tag fat i os hurtigst muligt. Brug kontaktformularen under "Kontakt os" eller skriv til hej@postersociety.dk.

Hvordan returnerer jeg en plakat?

Hvis du ønsker at returnere en eller flere plakater, bedes du venligst kontakte os inden for 30 dage efter, at du modtager din vare.

Vi bekræfter herefter din returnering og beder dig sende plakater/rammer retur til:

Poster Society
Muslingevej
6710 Esbjerg V

Når vi har modtaget varene igangsætter vi refundering. Herefter tager det typisk et par hverdage før du har pengene på din konto.

Bemærk at varene skal leveres tilbage i samme stand som de er modtaget for at returneringen godtages.

Bemærk at du er ansvarlig for at sende varen(e) retur, at varen(e) kommer retur i god stand. Omkostninger til returnering afholdes af dig som kunde.

Vi tager ingen gebyrer for administration af returneringer.

Hvad koster det at returnere en plakat?

Det koster ikke noget at returnere en plakat/ramme. Vi tager ingen begyrer for administration af returneringer. Men du skal selv afholde fragtomkostninger ved returnering. Du bestemmer selv hvilken fragtleverandør du vælger til returneringen.

Reklamation

Hvad gør jeg, hvis min plakat er beskadiget?

Hvis din ordre er beskadiget, når du modtager den, bedes du kontakte os hurtigst muligt via hej@postersociety.dk med følgende oplysninger:

  • Den e-mailadresse, der blev brugt ved bestillingen
  • Ordrenummer
  • Kundenavn
  • Billeder af høj kvalitet, der viser skaden, herunder:
  1. Tydelige billeder af det/de produkter som har fået skade. 
  2. Billeder af emballagen udvendig (forside og bagside af pakken) 
  3. Billeder af pakkens hjørner 
  4. Billeder af indvendig beskyttelsen i pakken. 
  5. Tydeligt billede af fragt label. 

Vores pakker gennemgår intern kvalitetssikring inden afsendelse. Skader opstår typisk under levering. Ovenstående billedmateriale kræves af GLS, for at erstatte de ødelagte varer. Det er grunden til, at vi er nød til at bede billeddokumentation.

Vi vil vende tilbage hurtigst muligt efter, at vi har modtaget din e-mail.

Hvad gør jeg hvis min plakat er forkert?

Hvis din ordre ikke matcher det du har bestilt, bedes du kontakte os hurtigst muligt via hej@postersociety.dk med følgende oplysninger:

  • Den e-mailadresse, der blev brugt ved bestillingen
  • Ordrenummer
  • Kundenavn
  • Et eller flere billeder af skaden


Vi vil vende tilbage hurtigst muligt efter, at vi har modtaget din e-mail.

Tilbud

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt at benytte min rabatkode?

Bare ærgerligt, Sonnyboy!

Nej, pjat. Kontakt os venligst hurtigst muligt, hvis du har glemt at benytte din rabatkode. Så finder vi en løsning :-)

Hvorfor virker min rabatkode ikke?

Kontrollér venligst, at du har skrevet den helt korrekt i rabatkodefeltet inden du betaler. Hvis ikke det virker, så tjek venligst om der er angivet en gyldighedsperiode for rabatkoden. Måske er den udløbet, eller måske skal du vente et par dage før den virker.

Hvis ingen af ovenstående situationer er gældende, kontakt os da venligst hurtigst muligt, så hjælper vi dig med glæde.

Kan jeg få en rabatkode?

Vi deler som udgangspunkt ikke rabatkoder ud. Vi forsøger at holde prisen så lav som muligt på alle vores plakater, så derfor gør vi sjældent brug af rabatkoder.

Vi er en lille forretning uden et stort marketingbudget. Vores primære måde at holde kontakten til vores kunde er igennem vores nyhedsbrev. Der får du nyheder fra os, sneek peek på nye plakater og alle de tilbød vi måtte have løbende. Samtidig får du en rabatkode på 10% til dit første køb, som en lille tak for at være en del af nyhedsbrevet. Du kan tilmelde nyhedsbrevet nederst på siden.

Hvor mange gange kan jeg bruge den samme rabatkode?

Som oftest vil det kun være muligt at benytte den samme rabatkode én gang pr. kunde.

Produkter

Hvilket papir trykker I plakater på?

Alle vores plakater trykkes på originalt 230 grams premium mat papir. Vores papir er naturligvis certificeret miljøvenligt, hvilket du kan læse meget mere om under Miljø og CSR.

Vi benytter 230 grams papir, da dette er tykkere end hvad plakater oftest trykkes på, og dermed holder det bedre.

Benytter I miljøvenlige materialer?

Ja. Vi har gjort os grundige overvejelser over, hvordan vi, på bedst mulig vis, kan reducere vores negative påvirkning af miljøet. Derfor benytter vi miljøvenligt papir og miljøvenlige papkasser.

Vi trykker først dine plakater når vi har modtaget din bestilling. Derved undgår vi unødig spild.

Det kan du læse meget mere om på vores dedikerede side til vores Miljø- og CSR-politik.

Kan jeg bestille plakater i andre størrelser, end dem I har stående?

Det varierer fra plakat til plakat, da vi naturligvis altid vil levere et produkt, hvor motivet er i ordenligt opløsning og kvalitet. Hvis motivet passer til den størrelse plakat, som du ønsker, så kan vi naturligvis godt levere den i den størrelse.

Hvis du ønsker at høre mere om mulighederne for at bestille plakater i andre størrelser, end dem, du kan bestille via webshoppen, så kontakt os da venligst.

Er plakaternes farvenuancer de samme i virkeligheden som på hjemmesiden?

Plakaterne, som vi trykker er så naturtro som muligt til det originale motiv. Desværre, kan vi ikke garantere, at den plakat, som du ser når du bestiller, er nøjagtig ens, med den plakat som du modtager med posten.

Dette kan vi ikke garantere, da de billeder som du ser på hjemmesiden, afhænger af din skærms indstillinger, alder, opløsning, og mere. Det vil sige, at du måske ser lidt flere kontraster på din skærm, end en anden kunde ser på sin. En anden ser måske et lysere billede, mens en tredje, har en mørkere skærm, der dermed resulterer i et mørkere billede.

Vi kan derfor ikke altid garantere, at den plakat, som du modtager, har alle de samme farvenuancer, som den du ser når du bestiller. Når det så er sagt, så modtager du naturligvis ikke en blå plakat, hvis den er vist som gul på hjemmesiden. Hvad du til gengæld kan opleve, er at noget der ser meget gult ud, kan vise sig at være en anelse mere orange i virkeligheden.

Fik du ikke dit spørgsmål besvaret? Du er selvfølgelig altid velkommen til at sende os en mail på hej@postersociety.dk eller via kontaktformularen her.

Trustpilot 4,8/5. Betal med MobilePay. Nem retur.

Kurv

Fri fragt til GLS Pakkeshop! Gratis fragt til GLS Pakkeshop